Sunday, February 20, 2011

dah lama

dah lama tak makan mcD. like seriously. percayalah
dah lama tak shopping. likeseriously. tolongla percaya.
dah lama tak bergayut cakap phone.
dah lama tak texting beribu dgn somebody.
dah lama tak pegi KL.
dah lama tak balik rumah. *walaupun cuti CNY baru2 lagi. still rasa lama
dah lama tak rasa masakan ibu.
dah lama tak jumpa hometown friends yang sgt awesome.
dah lama tak tengok cerita Nacho Libre. nachoooooo!
dah lama tak menjahit.*padahal saya cuma menjahit masa cuti
dah lama gila tak pegi jumpa dentist.
dah lama tak tengok astro.
dah lama tak tengok Annoying Orange. *sebab malas nak tunggu loading internet sini slow.
dah lama tak mandi laut.
dah lama tak swimming.
dah lama tak pergi party.
dah lama tak jumpa.jumpa siapa pulak aku merepek.

ok dah la tu. sebelum aku start merepek, aku stop.

so. ada siapa2 nak tolong accomplish mana2 satu kat atas ni yg dah lama saya tak buat? *sedih kalau takde.

terima kasih sebab baca:)

::cuna::

No comments: